Bende 3,4 gündür öyleyim aşırı derecede boğaz ağrısı nefes alamama balgam öksürük ne varsa yaşıyorum dün hastaneye gittim kadın doğum acile antibiyotik ve parol serum takıldı birde antibiyotik verdi bebeğe ve bana zararı yokmuş parol yazdı günde 3 taneye kadar içebilirsin diye bugün daha iyiyim doğal hiçbir yöntem geçirmedi