Srfn11 yok sen yine zamanında doğur inşaşlah ama İnan hiç hissetmiyorsun o sancının artık bitmiş olmasının verdiği rahatlık bebeğini görmen bunların yanında o hiç ama hiç bişey ki zaten uyuşturup dikiyorlar merak etme ben dikildiğini bile hissetmemiştim😍😍