Srfn11 ben de hep doğumdaki vajina acısından korkardım sonra normal doğum tecrübesi olanlar vajinada hiç bişey hissetmediğini anlattı hep yani karnımdaki ve belindeki ağrıdan orası umrunda bile olmuyomuş hatta kestiklerini hissetmiyomuşsun bile dikerken de uyuşturuyolarmış hiç strese sokma kendini kolayca olacak inşallah doğadaki canlıları düşün kendi başlarına doğuruyolar sessiz sedasız insan çok güçlü bi varlık hele kadınlar☺️ Biz her şeyi başarırız yeter ki isteyelim ve inanalım kendini telkin et bol bol korkuyosan bile korkmuyorum de kendine de herkese de.. Özgüvenini yüksek tut doğumdan sonra ki başardım işte dediğin anı düşün buna odaklan.. Sonra benim doğumum yaklaşınca da sana bu söylediklerimi bana da hatırlar olur mu😬☺️💕