BabyAta mcansu 200 300e takim hiç yoktu yani bir yada 2 tane gormusumdur ondada beden yok zaten. İkili satilan eşofman altlarını bile 400 yapmışlar acayip zam gelmiş e bebeğe
mcansu BabyAta 300 lira altı çok parça aldım aslında ben belki mağazadan kaynaklıdır tuluk takım falan güzel şeyler hep 600-700lerden düşmüştü