busra05_ Ben tuttum cok şükür bir sorun yaşamadım. Ama benim rahatsizligim yoktu bebegimde güzel gelişti öndendr gidiyordu. Ama ben kendim icin söylüyorum sadece bende oldu sizlerdede olur diye kastetmiyorum yanlış anlaşılmasın sakın. Simdide ramazana denk gelecek tutmayacagım cunku tiroid kansizlik enfeksiyon 3 ude yakami birakmiyor ilaclarim var bebegim icinde kendim icinde almam gerekiyor. Zaten Allah bunun kolayligini veriyor emzirenede hamileyede lohusa yada farz degil siz bilirsiniz.