busra05_ o dayanırsın tut diyenler bünyenizi biliyormuş gibi boş boş doktorluk yapmışlar burda. Ben sadece bu dönemde ayrıcalığımızın oldugunu belirttim, en sağlıklısı dr a danışmak burda kimse kimseye drluk yapmasın lütfen ☺️ herkesin gebelik süreci farklıdır tut veya tutma demek kimsenin haddine değildir sevgiler💕