seyma0661 Merhaba tecrübeli anneler sizce emzirme yastığı gerekli mi? Göğüslerim küçük biraz bebeği yapıştırmam gerekebilir 😂 normal yastık koyunca acaba alçak mı gelir? Emzirme yastığı Aldıysanız görseli varsa atabilir misiniz
Seyma27 seyma0661 emzırme de destek olunmasa bıle bebegın kafasını tutmasını sağlamak ıcın daha sonra oturmaya basladıgı donemde ıcıne koyup saga sola zemine düşmesini engelleyebiliyor ben trendyoldan 190 tl gıbı bır fiyata aldım
Talentedmom seyma0661 ben hiç kullanamadım hiç sevemedim bence şekilsiz bebek asla düzgün duramıyor onda
aslhnkrts9 seyma0661 bende küçük memeliyim 😀 emzirme yastığı bende aşırı işe yaradı tam çocuğu koyunca cuk diye oturuyordu 😀 ben e bebekten kendi markasını almıştım u şeklimde olandan
deletedmom43191 seyma0661 3 cocuk annesiyim hiç kullanmadım gerek yok gerek.olursa kendi yattığın yastığı kullanirsin
Mervecimmm seyma0661 ben ilk bebeğimde kullanmıştım. Bebek çok küçük olduğu için avantaj sağlamıştı bana kol ağrısını da azaltıyor bence çünkü bebeğin yükünü yastığa veriyorsunuz. Bebeğimde de kullanmayı düşünüyorum ama yastığı nereye koyduğumu bir türlü hatırlayamıyorum 🤷🏻♀️ Düz kafa yastığı da vardı onu da bulamadım ikisini birlikte bir yere tıktım kesin ama hayırlısı 😁
Aylaa123 seyma0661 sadece emzirmek için 15 20 gün kullandım simdi boş boş duruyor çok gerekli değil bence
TwinsAndBeren seyma0661 normal yastık da iş görüyor biraz büyüyünce yastığa gerek de kalmıyor kolunuzla tutabilirsiniz bence gereksiz 😊
Alisde seyma0661 kiz alll vallahi oglumda kollarimda derman kalmiyodu okadar rahat bisey ki ebebekten 190 liraya aldim daha gecen gun simdi 2. Bebeyede kullanicam yatir ona emsin o cuk cuk gerekli gereksiz bosver gereksiz diyenlere bakma sen yinede al dene mutlaka cok rahatlatici
seyma0661 Alisde bende tamamen göğsüm küçük olduğu için işte çocuğu yapıştırmam gerekecek ondan kolaylık olsun diye bakıyorum ama alıcam galiba dediğiniz gibi 190-200 tl para değil artık
Edanursoylu seyma0661 ben hiç kullanmadım gerek duymadım, ancak uzun süre kullananlar duydum o sebeple kişiye göre değişen bir durum bu.
obli seyma0661 sadece emzirmek için değil tummy time için falan da kullanılıyor gördüğüm kadarıyla aldım ben kullanacağımı düşünüyorum.
CheriBlossom seyma0661 ben hic almadim ilk zamanlar normal yastik kullandim yaksik 1-1bucuk aydir da yastiga gerek duymuyorum benimde goguslerim kucuk ama siz daha rahat edeceginizi dusunuyosaniz alin tabi😊
seyma0661 CheriBlossom ah bu göğüsler büyük olsa dert küçük olsa dert 😂 tavsiyen için teşekkür ederim 🤩