Busmumyy Elacihangir bende çok erken öğrenmiştim ama doktorum çağırmamıştı acele etmeyelim betamız yükselsin 5.haftada gelin keseye bakalım demişti hayırlısı olsun sağlıkla kucaklayalım inşallah