biiiranneadayiii Ben de hiçbir belirti yaşamadım 20. haftadan sonra hareketlerini hissetmeye başladım şimdi 31 haftalık olduk hala sadece hareket var başka bir belirti falan yok dua et böyle gitsin hep ☺️ endişelendiğin zamanlarda sağlık ocağına gidip kalp atışını dinleyebilirsin basit bir cihazları var işe yarıyor kendin de alabilirsin Trendyol‘dan