Ebru_ebru biiiranneadayiii bende sizin gibiyim sizi çok iyi anlıyorum. İlk bebek insan bilmiyor normal mi değil mi ama buranın sistemi çok değişik geldi bana 🤷♀️🤷♀️
Ayse57 Ebru_ebru Hamile olduğunuzu öğrendikten sonra mı 2.5 beklettiler ? Ben 34+4 siz ? Hamile olduğunuzu öğrendikten sonra ilk randevuya bekletiyorlar burda ama birinciden sonra her 4-5 haftada bir genelde
biiiranneadayiii @"Ebru_ebru"2.5 ay beklesem herhalde kalpten giderim ben 😂 ben doktora gideli 4 hafta oldu bu haldeyim kendimi düşünemiyorum hiç
Ebru_ebru biiiranneadayiii Ve detaylı ultrasyon için gittim sadece 10-15 dk sürdü dedim ben o kadar bekledim yaa.Eğer direkt çocuğun vatandaşlığını verseler Türkiye de doğum yapacaktım ama buranın vatandaşı olmasını istiyorsan burada doğum olman gerekiyor dedikleri için kaldım 🤷♀️
melike_akdag biiiranneadayiii herhalde kanama tarzı zaten sağlıksız bebek bu şekilde içerde durmak istemiyormuş
Ebru_ebru Ayse57 Hamile olduğumu bebek 6 haftalıkken öğrendim daha sonra 16.haftada gittim ve en son ocak ayında detaylı ultrasyon için gittim şuan Şubat 25 randevum..
Berooo123 biiiranneadayiii biiiranneadayiii ayyy ben 21 haftalık olana kadar 2 günde bir acile gidiyordum acaba kalbi atıyor mu durur mu diye daha önce böyle birşey yaşamadım ama hep korkuyordum nedense bu korkuyla yaşamak çok yormuştu ama bebeğin hareketlerini hissetmeye başlayınca o korku ortadan kalkıyor az daha sabır 😍😍
Ayse57 Ebru_ebru İlk randevunun 16 haftasında olması normal çünkü ondan önce bebek içerde gözükmüyor pek. Aynı bizim ki gibi yapıyorlar 4-5 hafta da bir kanaman olmazsa veya bir gün bebeği hissetmezsen anca alırlar kontrole