turkan403 bizimde şu şekilde oldu normal doğum yaptım bebeğim kanalda fazla kaldığı için solunum sıkıntısı oldu sonra enfeksiyon çıktı 1 hafta yoğun bakımda kaldı bende hergün süt sağıp götürüyordum daha hiç temas etmemiştim bile eve getirmeden bir gün önce emzirmeme izin verdiler sonraki gün çıktı çok şükür iyi durumda ben çok ağladığım için sütümü etkiledi siz öyle yapmayın sağlıklı olsunlar da iyileşir inşallah bebeğiniz hemen