turkan403 doktordan başkasına güvenme herkes bilmeden konuşur doktorlar fazla tutmaz bebeğin kendi kendine nefes almasını ve bunu devam ettirmesini beklerler ayrıca yoğun bakımdan çıkarmaları için enfeksiyonun tamamen geçmesi bebeğin tek başına rahat nefes alması sarılığın vs düzelmesi lazım. Bunlar düzeldikten sonra çıkarırlar benim kardeşim çok fazla yoğun bakımda yattı doktorlar emin olmadan asla çıkarmadı ve yoğun bakımda doktorlar bizden daha iyi bakıyorlar bebeğe. Bir de ellerini vs bağlamaları gerekiyor ki kablolarla oynamasın diye onun için en sağlıklısı olan bu. Dua edip doktorlara güven başkalarını dinleme. Ayrıca bazı devlet hastanelerinin yoğun bakımı özelden daha iyidir.