Yesmm21 psymom bulantılar devam bende ya ümitle bekliyorum geçmesini oğlum olacak Allah izin verirse siz öğrenebildiniz mi
1kopek1bebek psymom merhaba bende 18+2 bulantılar ara ara devam ediyor malesef bizde kız bekliyoruz 12. Haftada öğrendik fetal dna ile. allahın izniyle hepimiz sağlıkla kavuşalım beboşlara 🐣🥹
Hairdress psymom 15+6 dan selamlar💕 13. Haftada erkek olabilir dendi, 2 hafta sonra kesin öğreniriz herhalde 😻
psymom Yesmm21 12 den sonra azalıyor demişlerdi ama inşallah en kısa sürede azalır, benim de oglum olacak inşallah 🩵🥰🙏🏻
psymom Kkardelenn1 benim etrafımdaki arkadaşlarım erkek bekliyor ama 2024 erkekti 2025 bence de kız olacak gibi🥰🌸
patili_kiz90 16+3 ten bildiriyorum her şey çok güzel. Kızım beni hiç zorlamıyor çok mutluyum 🩷 pilateslere başlandı mı o kadar üşeniyorum ki ben.
psymom patili_kiz90 maşallah 🥰🌸 ben başlamayı düşünüyorum şubatın ortasında, ama bende çok üşeniyorum nasıl olacak bakalım😆
Hairdress psymom rutin kontrolde gitmeyi tercih ediyorum hep cinsiyet konusunda nedense hiç merakım yok sağlıklı olsun da. 😌😌 size de maşallah❤️
patili_kiz90 psymom rahat bir doğum istiyorsak hareket şart 🙂 benim annem bana hamileyken sürekli yemiş yatmış yemiş yatmış , doğumumda mahvolmuş vakumla çıkarmışlar beni. Gözüm korkuyor düşündükçe
Biranne_197 psymom Bulantısız geçiriyoruz çok şükür 🙏 15+2 de %60 kız dendi değişmezse kız bekliyorum 😊
psymom Biranne_197 maşallah🙏🏻 kız daha geç gösteriyor diyorlar ama belli olmuyor bazen erkekler de saklıyormuş geç görünüyormuş:)
Esra11_10 psymom öğrendik cinsiyet erkek 4 gündür kasık ağrısı var şu halsizlik hala peşimi bırakmadı