SfrnM arkadaşım doğum yapmıştı çokta yakın zaman değil bir sene geçti o memnun kalmış ama daha 3-4 ay önce oğlumun ateşli rahatsızlığından dolayı bir gece kadın doğum katında kaldık takipli olduğu doktorundan çok memnunuz ama ne hastanenin temizliğinden ne hemşirelerinden asla memnun kalmadım odaları inanılmaz küçük ve eski, komple kattaki havalandırmaları bozuktu odanın açılan camı yok mecbur kapıyı açarak havalandırıyorsunuz filan saçma sapan bir yerdi, hemşireler deseniz yüz kere söylemek zorunda kaldık yapılması gerekenleri çağırıyorsunuz hemen gelmiyorlar zaten stajyer yabancı öğrencileri doldurmuşlar doğru düzgün Türkçe bilmiyorlar çocuğumu mahvettiler bir gece de ve sırf doldurmaları gereken ödevleri yüzünden. Orda bir gece yatış verilmeden hemen önce 3 gün Acıbadem Altunizade de kaldık ordan kendi doktoruna geçiş yaptık keşke geçiş yapmasaydık inanılmaz pişman olduk bir gece daha orda kalıp öyle eve dönseydik ben sırf kendi doktoru da görsün diye götürmüştüm ama 3 gün Acıbadem de bir gram sesi kısılmayan çocuk medipolde bir gece de öyle kötü oldu ki sesi 2 hafta sonra düzeldi, evet doktorları çok iyi ama gerisi beş para etmez bende sırf bu yüzden hastaneyi ve doktoru değiştirdim MedicalPark a devam ediyorum kontrollerimde