Seherkarakoc aya dün hastaneye gittim doktor ultrasona baktı bişey demedi alttanda muayene etmedi. Ondan dolayı acilmam var mı yok mu bilmiyorum. Benim ilk hamileligim 40+ 4 haftalık doğdu acaba buda o haftalarda mi gelir bilmiyorum. Ama bir kaç gündür artık egzersiz yapıyorum yapmaya çalışıyorum. Gece çok hareketli yatamiyorum bebek hareketlerinden