Hayırlı aksamlar. 38+1 haftalık hamileyim. En son 37+1 haftalikken (geçen hafta cumartesi) gitmiştim kontrole doktor alttan muayne yapmamıştı.
2.hamileliğim İlk oğlumda 39.haftada 2 cm açıklık ile doğuma alınmıştım. Hiç sancı yada kasılma nst de de cıkmıyordu suni verilmişti oyuzden kendi sancim nasıl olur bilmiyorum.
Akşam üzerinden beri bel ağrım var kasığıma ve sol ayağıma vuran ama şiddetli değil. Adet ağrısı gibi. Bir geliyo bir gdiiyo ağrı.Şimdi sorularıma geleyim.
Sizce bu anlattiklarima göre hastaneye gitmeli miyim?
Nişan veya su gelmeden sancı olur mu ?
Doğum nasıl başlar?