Seda5892 Yurek bence acele etme gideceğiniz doktorda görmeyebilir bir kaç gün daha bekle hangi şehirdesiniz
Tugbax68 Ben 700 kusur den 1 hafta sonra gittim 6+3 idi keseyi bebegi ve kalp atisini gördüm bence erken gitmeki bebiş geç görünürse falan strese girmiyesin
Seda5892 Yurek acını Çok iyi anlıyorum canım aynı durumu yaşadım bende çok geçmiş olsun genetik bölümüne kesin gidin olur mu şakın ihmal etme bu durumu
Seda5892 Yurek canım ben araştırma hastanesine gittim 3 düşüğüm oldu dedim üçten az olunca bakmıyorlarmış mecburen 3 dedim yani eşim ile benden kan aldılar sonuç da 35 gün sonra çıktı
Seda5892 Yurek aynen canım bizden 2 şer tüp kan almışlardı özel hastanede sonuç daha çabuk çıkıyor imkanınız varsa oraya gidersiniz