Yurek canım en basiti sana dün başıma gelen olayı söyleyeyim dün tansiyonum yükseldi hastaneye acile gittik yüksek yine oradakiler bana hemen kardiyolojiye git hamileliği kaldıramayabilirsin falan diye neler deyip korkuttular beni... hemen kendi doktoruma yazdım korkma sakın gebelikte olabilecek birşey 14 olursa hastaneye gel kardiyolojiye gerek Yok dedi bazı doktorlar felaket tellalı maşallah oradakilere güvenmiyor olmamın sebebi de ilk gebeliğimde kesenin bozuk olduğu apaçık ortadayken çok sağlıklı demelerinden dolayı idi özeldeki Doktorum kesenin biçimini falan söyleyince ultrason görüntüsüne bakmıştım ve aslında sağlıklı olmadığını bende görmüştüm o yüzden tek doktorla kalma