Es26 benimde aklım sürekli orda hep aynadan kontrol ediyorum acaba ilerleme var mı diye. Doktorum da prof iyi bi doktor aslında çok tercih edilen tecrübeli birisi. Hic merak etme oraları kurcalama dediklerimi yap sadece dedi. Ben şimdi 10 gün bi denicem bakalım her wcden sonra batikonlu suyla taharet alıp kurutma makinesi ile güzelce kurulicam en son yine gazlı bezle batikon sürüp cikicam. Günde bikac kez tamamen açık bırakıp hava almasını sağlıcam ve karar kesinlikle aynayla kendime bakmicam moral motivasyonum düşüyor çünkü. 10 gün sonrasında kontrol edicem hala ilerleme yoksa özele bi doktora hemen randevu almayı düşünüyorum