Benim de kesim var galiba söylemediler ama çocuk kanala girmemişti, karnıma bastırdı doktorum doğum anında. Kaç dikiş var diye sorduğumda ilk ve normal doğuma göre az dediler. Batikonla 10 gün pansuman yap dediler. İlk bir kaç gün kilot bez kullandım her tuvalete girdiğimde değiştirdim tuvalet sonrası kuruladıö batikonla pansuman yaptım sonra yine kuruladım. Ağrım oluyordu diklaron iğne vermişti çok şiddetlenince onu yaptırıyordum. Çok oturunca ya da çok ayakta olunca ağrım oluyor uzanıyorum. Oturma simidine oturacağım annemde vardı ondan istedim.