Bebissever emre hoca alanında iyidir ben de ikinci cocuguma hamileyken detaylı ultrason için gittim 4 ay önce fakat doğumumu Ayşe bazla yaptım o kadar pişmanım ki hem doğumumu emre ekmekcide yapmadigima Ayşe baz doğumdan önce ultrasonla bakmaya zahmet etmediği için bebeğimin vücuduna dolanan kordonu fark edemedi bebeğim kakasını yuttugu için doğumdan sonra 5 saat göremedim ve o sırada ne yaptıkları hakkında bilgilendirmediler bebeğim odaya geldiğinde o kadar yorgundu ki doğumda epidural istediğim halde bana benden habersiz suni sancı verdiler kordon bebeğin kollarına boynuna ve koltuk altından beline dolanmisti doğum anında bebeği görünce mucize dedi tabi o halde bebek dogurdugum için mucizeydi bence de o kadar zorlandım ki dogumda dikislerimden 1 ay ayağa kalkamadım ve ilk haftafa dikislerimin hepsi atmıştı sonrasında hemoroid oluştu 4 ay önce doğurdum 2 hafta önce hemoroid ameliyatı olmak zorunda kaldım şuan dikis yerim iltihaplı ve sis durumda kesinlikle iyi bir doktorla doğum yapın ve normal doğum her zaman en iyi seçenek değil olmezsem normal doğum demeyin aylardır ölümden beter oldum psikolojim bile alt üst oldu