Hzlgns doğumum doktorun çıkış saatine denk geldi. Doğum sırasında geldi kesi attı bebeği çıkardı ve sonrasında asla doktorumu görmedim. Odaya geçtiğimde bir tane çok genç bir hemşire geldi emzirmeyle ilgili asla doğru düzgün bir bilgi vermedi. Elime bir kâğıt verdi siz okursunuz dedi.
İlk doğumum bebeğe ve emzirmeye dair hiçbir şey bilmiyordum zaten.
Asıl korkunç kısım sonrasında yaşandı. Emziremediğim için 2 gün sorma çocuğumun yüzünde kızarıklıkları oluştu. O hastanede doğum yaptım diye çocuğu oraya götürdük. Apar topar yoğun bakıma aldılar . 10 gün orada yattı çocuğum. Sarılık düzeyi oldukça düşüktü. En fazla 2 gün sonra bebeği verebilecekken idrar yolu enfeksiyonu olduğunu çocuğu veremeyeceklerini söylediler. 10. Gün sonunda ücretsiz yoğun bakım hakkınızın bitmesine 1 gün kaldı. Çocuğun kalması gerekiyor dediler. Çocuğu kağıt imzalayıp çıkardık . Ertesi gün sabah Ankara’ya götürdük. Sabahtan akşama kadar tüm tahlilleri yapıldı ve çocuğumun sapa sağlam olduğu söylendi. Üstelik elimde bir gün öncesinde Urfa’da yapılmış tahlil sonuçları ile gitmiştim. Ankara’daki doktor anlattıklarım karşısında acı acı güldü bir şey diyemedi