Kadın insanca bişi sormuş bu ne tepki tavır anlamış değilim benim başıma gelmedi vurulmak konusunda bı bilgim yok ama bu kdr kadın düşmanı gibi konusanlarida anlamış dglm özellikle cebindeki parasına laf edecek en son insanlar sizsiniz burda kimse kimsenin durumunu bilemez belki yoktur isticek insanıda yoktur insan yeri geliyor 1 TL bulamiyor ama tok açın halinden ne anlar diye boşa dememisler çok terbiyesizce buldum hiç yakistiramadim bir kadın olarak ayrıca kimse onun kdr bebeğini düşünemez sizin aklinuz size kalsın bilmediği için sormuş sorun olurmu diye linclencek bişi yok burada bazıları gerçekten çok terbiyesiz insanlar gerek bu post gerek başka postlarda