Ngsngetnsgng Kızlar normalde 28 haftada gel dedi ama gidemedim 29+3 olduk geç vurulan oldu mu bnm bildiğim kadarıyla 28-34 hafta arasında iğne vuruluyo ama yinede kararsız kaldım gitmem gerekiyor mu ayın ,5-10 arasında gitmeyi düşünüyorm
deletedmom43191 Ngsngetnsgng bu önemli meseleyi nasıl ihmal edebiliyorsun hala ayın 5 10 gidicem diyosun herseyin bir kuralı var ne 27 ne 29 tam 28 de olur bu iğne ERTELENEMEZ
semi29_ Ngsngetnsgng eğer gebeliğinizdemkanama vs olmadıysa ve erken vurulmadıysanız çok geçmeden vurulun derim ben hamileliğimde 3 kere vurulmak zorunda kaldım en son vurulduğum 32.haftadaydı bir sıkıntı yaşamadık
Ngsngetnsgng AnayimBenAna_ evet ama şuan biraz pahalı olduğu için aylık yatmasını bekliyorum 30 haftalıkken falan vurulsak sıkıntı olur mu ki
deletedmom43191 Ngsngetnsgng evet sıkıntı olur bir işe yaramaz iğne pahalı değil 33 TL aldım ben 33 TL yok mu yani cebinde bak biriside 18 TL almış
Fatmanur12345 Ngsngetnsgng pahalı değil canım doktor reçete vericek onunla alicaksin 65 tl aldık o reçeteyle reçetesiz vermiyorlar zaten
user5213269953 Ngsngetnsgng devlet hastanesinde ücretsiz yaptırdım ben herhangi bir ücret ödemedim. Tam olarakta 28. Haftada yapılması gerekiyor. İleriye atılacak birşey değil bu.
Ngsngetnsgng AnayimBenAna_ eczaneye sorduğumda 1400-1500 gibi bir fiyat verdi yıl başından önce o yüzden dedim
AnayimBenAna_ deletedmom43191 yani biraz araştırmak zor olmasa gerek yıl oldu 2025 bilinçleneceğimize geri gidiyoruz gün geçtikçe..
Ngsngetnsgng AnayimBenAna_ tek sen bilinçli ol bn olmasam da olur salak mısınız ya doktoruma ulasamadm bir türlü burdan sordum ne bu cvb
deletedmom43191 Ngsngetnsgng 😆😆😆😆 reçetesiz fiyatı o kendi kafana göre gidip alırsan o fiyat ama receteyle 20 30 lira bende yılbaşı öncesi almıştım
deletedmom43191 Ngsngetnsgng hemen hakaret etme seni guzellikle uyariyoruz ertelenemez diye sana yardımcı olmaya çalışıyoruz bu mu iyiliğimizin karşılığı??? Gerekirse borç istenirdi anne veya kaynanadan evladıniz söz konusu sonuçta
AnayimBenAna_ Ngsngetnsgng üsluba bakınca sizi muhatap alıp cevap bile vermemek gerekiyor.. iyi günler
Ngsngetnsgng deletedmom43191 internet e bakınca da 28-34 hafta da yazıyor doktoruma ulasamadm özel sebeplerden de o hafta da şehir dışındaydm buradaki devlet hastanesi iyi olsa zaten oraya giderim karşındakini küçük düşürmeye çalışan o kişi ikinci hamileliğim ilkinde bnde 28 de oldum ikinci için bir sorun olur mu onu bilmiyorum