Zeyzeykr Yeni doğum yapan hamişler hiç başvuru yapıo ikinci çocuk,üçüncü çocuk doğum parasını alabilen varmı?yaklaşık bi ay kaldı doğumuma ikinci çocuğa hamileyim 1500 tl alabilecekmiyim bilgisi olan varmı.
Haticeyn Zeyzeykr 2025 yilindan itibaren dedigi icin tek cocuk olarak gozukuyor ve 5000 alicaksiniz oyleymis yani
iremd-1798 Zeyzeykr 1 Ocak 2025 den itibaren doğan bebekler için geçerli olduğunu duydum bebeğiniz 10 Ocakta doğsa yürürlüğe Haziran’da bile girse talep edebileceğinizi düşünüyorum. Bu mantık ile gidilmesi gerekir. Yoksa tepkiler büyük olur
Ayslyns Bir arkadaşımın ablası 1 hafta önce doğum yaptı olduğu şehirdeki sosyal hizmetlere başvurmak istemiş böyle bi yardımın olmadığını cumhurbaşkanın sadece söylemekle kaldığını söylemişler çok saçma ama böyle denmiş benim doğum da daha Nisan da o zamana kdr yürürlüğe girer heralde
Zeyzeykr Ayslyns umarım marta kadar kesinleşir diyelimki ben martta doğum yaptım ama başvuruyu yürülüğe girdiği zaman yapmak istiyorum illaki doğumdan hemen sonramı yapcaz ben bekliycem valla öyle hemen bir ayda yürülüğe girmez diye düşünüyorum bi kaç ay sürer bence devletin işi yavaş yürür.
deletedmom43191 Ayslyns yalan soylemislerdir öyle.birsey olsa herkes ayağa kalkar cumhurbaskaninin yalan söylemek gibi birsey söz konusu olamaz
Mirayy_21 Zeyzeykr ya başvuru falan yapılmıyor direk annenin hesabına atılıyor demişti sizin yapabileceğiniz bişey yok yani
deletedmom43191 Mirayy_21 başvuru yapmazsan devlet senin doğum yaptığını nerden bilecek de para verecek başvuru yapacaksın
Mirayy_21 deletedmom43191 bacım koca adam kendi söyledi git oku araştır o zaman sen doğum yapınca doğum raporu verilmiyor mu doğumun sisteme düşmüyor mu tonlarca insanı sosyal yardımın önüne mi sürükleyecek
Zeyzeykr deletedmom43191 aynen koskoca cumurbaşkanı olamıcak bişey söylemez bence yürülüğe girmesi biraz geç olabilir sadece..
aslanmommy deletedmom43191 herkes ayagami kalkar🙄 hiç zannetmiyorum neler yaşadı ve yaşıyoruz bu ülkede onca zamma ayağa kalkmadik da verecegi çocuk parasına mi ayaklanacak bu millet
Zeyzeykr Haticeyn canım nüfusa göre ikinci çocuk olaca,, bu ikinci çocuk birinci çocuk olarak değerlendirilmesi çok saçma ikinci çocuğum bu benim bi kaç uzmandan da dinledim ikinci,birinci farketmiyo 1 ocaktan sonra doğması önemli..
deletedmom43191 Haticeyn anlama şeklinize hayran kaldım madem bu tek çocuk sayılacak peki kim 2025 de 3 cocuk doğurup da her ay 5 bin alabilir ??? 2025 de kaçıncı cocuk doğacaksa o para alınır mesela sen geçen sene ilk çocuğunu dogurduysan bu senede doğum yapacaksan ikinci çocuk oluyor ve her ay 1500 alacan anladın mı
Haticeyn deletedmom43191 malesefki boyle bnm.3. Cocugum olcak sizin dedgniz gbi olsa bnm icin daha iyi 1.kisi 3 dogumunuda 2025te dogum olcak demedim 2025 ve sonrası icin gecerli iyi arastrin anlicaksiniz demek istedgmi
Aydn 2025 ten sonra 1. Çocuğu doğuranlar 5000 bir defaya mahsus ikinci çocuğunu doğuranlar 1500 heray 3. Çocuğunu doğuranlar 5000 heray alacaklar