Dolunay_dolunay Hanfak unisex kıyafetler alabilirsin heyecanlı olduğun için ama net alışveriş için ne olursa olsun detaylı ultrason zamanını beklemeni öneririm cinsiyette yanılmalar olabiliyor kesinleştiğinde alsan çok iyi olur diğer gerekli büyük kısımları alabilirsin 😇
Asli54 Yanlış bilmiyorsam hastane cıkısı yazın ince kısa kollu falan geliyor e bebekte de oluyor civil de de bnim de 2. Oğlum haziran doğumlu onun öyle kısa meseya incecik altı üstü Biberon olarakta ben avent tercih etmiştim ilk oğlumada kullandım 8 sene önce 2. De kullandım şimdi 3. De kısmet olursa kullanıcam cam oldu için hic birşey olmadı sadece uc kısımını değiştiriyorum meme reddide yapmadılar şükür
Datlum Kızlar magazaya gittim Philips avent biberon aldım, reflü yatağı aldım, gümüş kapak aldım emzik aldım bir kaç bişi daha her şey güzel indirime girmişti
Datlum Hastane çıkışı için de Şubat sonuna kadar beklicem cinsiyet fetal de erkek çıktı ama.burda bir kaç arkadaş fetal Dna da yanlış çıktığını yazmıştı o yüzden bekleme taraftarı oldum. Hastane çıkışları da hep kışlıkti
Datlum Hanfak canım çok erken daha 12 haftalık ol ondan sonra yavaş yavaş başla bebek arabası gibi zor şeyleri al
Mirayy_21 Datlum benim memleket Diyarbakır. Evet sıcak orası ana alınmalı benfe bi katta olsa ilk hafta giydirilir sıcak tutmak lazım diye birde akşamları serin dışarı çıkınca yol serin koşturup terlemez
Datlum Mirayy_21 tamm tayin dönemine denk geliyor aslında en fazla kırkım çıkana kadar Diyarbakır da olacağım . Biraz zaman gecsin 1 tane de olsun alırım
Datlum evremdoga canım her şey indirimde ben ana seyleri aliyorum. Bebek arabası falan Ocak indirimden almıştım her şeyim çok kaliteli ve uyguna denk geliyor şükür indiirmleri hep takip et
Pelinbb evremdoga emzirme örtüsü, avent air emzik 0-6 ay, mama sandalyesi minderi, göğüs pedi, alt değiştirme örtüsü aldım bu indirimden. Geçen ay da lohusa çamaşırı aldık memnunum.
nurdaneg0716 Datlum benim ilk gebeliğim temmuza denk geldi sadece zıbın giydirmek çok daha mantıklı bebekler üşür diye düşünüp kat kat giydirmeyin büyükler öyle söyler bende ilk biakc gün öyle yaptim çocuk pişik olucakti nerdeyse 😅 sadece zıbın müslin örtü yeterli isterseniz altına da ince bı tayt giydirirsiniz
Datlum nurdaneg0716 İlk bebegim kış doğmuştu kış bebeği daha kolay bir sürü kıyafet aliosun yaz olunca insan bir düşünüyor 😄
birkizanneesi Datlum ben alışverişimi bitirdim çoktan. E bebekten önceden 7 al 5 öde kampanyasından çıtçıtlı zıbınlar aldım 3 ay ve 9 ay. Kalan kıyafetleri battaniyeleri müslin örtüleri VS hep hediye geldi ekstradan kıyafet hiç almadım çünkü dolu dolu geldi. Kalan alışverişleri de trendyoldan yaptım göğüs pompası biberon manikür seti Alez yıkanabilir Alt açma örtüsü babynest reflü yatağı çantasını falan aldım baya bişeyler aldım ama hatırladıklarım bu kadar birde Çorap aldım 5li 0 6 aylık onu da trendyoldan aldım. Herşeyini yıkadım ütüledim yerleştirdim hastane çantamız da hazır. Ama tavsiyem temmuz da olsa hastane çıkışı almalısınız yenidoğunca anne karnındaki sıcaklıkla ortam sıcaklığı eş değer değil üşütme riski fazla. Müslin kumaşlardan yapılan hastane çıkışları ve normal pamuk kumaşlardan tercih edin.
Datlum birkizanneesi şuan da var e bebekde 6 al 5 öde. Bende bir tane hastane ciksii alayım o zaman diğer dedikleriniz den almadıklarımi not ettim teşekkürler
birkizanneesi Datlum evet mutlaka almalısınız benim mart sonu nisan başı doğum görünüyor ama yaz aylarında da daha çok küçük olacak e bebekten kısa kollu çıtçıtlı zıbıjnlarını aldım yıkadım ütüledim hiç bir şey olmadı gayet kaliteli ben beğendim. İlk zamanlar atlet niyetine giydiririm yaz aylarında aşırı sıcak baktım normal dış giyim niyetine de giydiririm dedim. Alt açma örtüsünü kullan at olarak hiç almadım yıkanabilir aldım 3 tane hem Alez niyetine hem Alt açma örtüsü niyetine çok amaçlı kullan yıka kurut çok güzel hemen kuruyorda Çantalı organizer Alt açma çantamız da var kendinden örtülü. Anne bebek çantası VS hep trendyoldan indirim takip ederek aldım. Biberon setinin içinde biberon temizleme fırçası ve emziği de vardı ekstradan almaya gerek olmadı birde Burun aspiratörü aldım. Küvet seti almadım evde kullanmadığım kova ve maşrapa var onları kullanacam ekstradan evimiz de 2 banyo var ebeveyn banyosunda duşa kabin büyük banyoda Küvet var o yüzden banyo sünger yatağı aldım şampuan Pişik kremi yağı ve göğüs ucu kremi set halinde aldım çoğunu set halinde aldım açıkcası tek tek ayrı ayrı alarak kendimi zorlamadım. Setler daha uyguna geliyor çünkü. Tarak almayı da unutmayın ben anı küpü yaptırdım isimli yanında da tarağı vardı ek tarak almadım. İhtiyaç olarak tekrar hatırlarsam yazarım
Esnef Datlum bnmde temmuza denk gelcek Rabbim nasip ederse ilk çocuğum kış bebeğiydi şimdi ne alıcaz ne yapcaz bilemiyorum bizde Muş ta olcaz uzun alsak dert kısa alsak dert🫢 daha hiç bişey almadık cinsiyet netleşmedi
nurdaneg0716 Datlum hastane çıkışı uzun şekilde tulum almıştım inanın 1 kere tek giydirdim çok da güzel kıyafetleri vardı ama doğru düzgün hiçbirini giydiremedim çünkü sıcağı asla sevmiyor bebekler uyumadigi zaman net anlamıştım bide sarılık olmuştu oğlum hele sarilikta doktor demişti sıcağı hiç sevmezler ikinci doğumum da yine aynı aya denk geliyor artık tecrübeliyim bütün güzel kıyafetleri 3-6 ay şeklinde alicam 🤣 Eylül ayından sonra giydiriliyor çünkü tek kat üst tulum daha kolay oluyor
Fdmry Datlum Benimde doğumum temmuz başında 2 tane hastane çıkışı aldım 2 si de incecik müslin uzun kollu fakat sadece hastane çıkışı diye onları aldım bebek ilk doğduğunda bunları giydirirsin sonrasında zaten ilk 2 hafta içinde onlar olmuyor dediler 3.kısa kollu hastane çıkışı bulabilirsem ondan alıcam 1-3 aylık sıfır kollu kısa kollu bodyler aldım bide lcw da kısa kollu şortlu bodyler var onlarla dolandırmayı düşünüyorum Biberon Dr Browns cam 150 ml 0-3 ay geniş ağız aldım antikolik bir biberon olduğu için tercih ettim kolik olsun olmasın hava yutmasını gaz sancısı çekmesini istemiyorum bi nebze önüne geçebilmek için
Datlum Fdmry ilk ogluma o biberonu almıştım gram fayda etmedi. O yüzden avent tercih ettim. Bide kiraz çiçekli reflü yatağı çok övdü kullananlar onu aldım .
Datlum birkizanneesi siz böyle yazınca ne kadar eksiğim var hala aklima geldi hepsini not ettim. Çok teşekkürler 🪷
Fdmry Datlum arkadaşım çok memnundu önerisiyle aldım bebekten bebeğe göre değişiyor beğenmezse mecbur philipste alacağım reflü yatağı bende emin değilim yataş mı alsam gereği var mı bilemiyorum Bu arada ebebekte internet sitesinde indirim var philips biberon emzik suluk ben indirimsiz almıştım ben görünce uzun süredir takipteydim ilk defa bu kadar indi emzikler bakabilirsiniz