Hgergy Adetin 14. Gunundeyim. Ovulasyon testim pik olmadı. Yumurtlama akıntısı hiç yok. Olmayacak bu ay galiba 😔😭 bu ay da deneyip olmazsa aşılama yapacaktım. Şansıma yumurtlama göremedim 😔😔😔
ozge1001 Hgergy inofolic hp combi adında bir folik asit var dilersen doktoruna da sorarak kullanabilirsin yumurtalarını kalitelendiriyor
Ada25052025 Hgergy hiç öyle düşünmeyin benim 18-19 pik 20.gün çatlama oldu 21 22 gören bile çok oluyor. Döngünüz kaç gün?
teachermomyy23 Ben her ay yumurtlama takibi yaptırıyorum her ay yumurtan büyümez canım buna yumurta yok diyolar ama yumurta büyümemiş oluyor yani
Hgergy teachermomyy23 MelodyFairy ozge1001 yesildeniz_ Ada25052025 birdilektut15 Gmoli Ada25052025 Siareaa Seraymesut 1begonya Yumurtlama oldu çok şükür. 17. Gün 😍❤️
Hgergy ozge1001 folibol diye bir tane kullanıyorum 3 aylık aldım bitince bakarım ama çok teşekkür ederim
Gmoli Hgergy benim bu ay geç büyüdü 19 gün falandi doktor takibinde baktık kendini strese sokma pozitif ol
Hgergy Gmoli buradaki yorumları okuyunca rahatladim inşallah ilerleyen günlerde yumurtlama görürüm 🤲💕
Hgergy Siareaa ben de pco pcos vs yok ama demekki olmayınca da uzayabiliyor yumurtlama süreci. İnşallah olur da. Beklerim ben 😊
Hgergy Cimcime30 bugün hafif yumurtlama akıntısı başladı ama test hala koyulasmadi. Belki ilerleyen günlerde inşallah 😊