Betttt içinde MSG katkı maddesi var olduğu için zararlı diyorlar ama aynı madde krakerde de var cipste de bir sürü şeyde de... insanlar sigara içiyor hamileyken litrelerce kola içenler var fastfoodla beslenen var bence bu kadar takılmamak lazım canın istiyorsa iç 😊 ama her şeyin fazlası zarar tabi ki 😊