OmurDerman
Burda kaç kişi yorum yapmış bi onları bide kendi yorumunuzu okursanız asabiliğin aslında sizde olduğunu anlicaksınız. İkinciside burası neyin doğru neyin yanlış olduğunu öğrenmek icin annelerin toplandığı bir sayfa. Üçüncüsü de aşerdiğim şeyin saçma olduğunu düşünmeniz çok çirkin ve yanlış buna karar vericek kişi siz değilsiniz. Anlayış bozukluğunuz var sanırım çünkü bir tek bana değil bütün cevaplarınız aşağalayıcı. Sizin anlamanız için ve kendinizin farkında varmanız icin son kez açıklıyorum. Canım ‘hazır’ çorba değil tavuk suyu corbası cekti
Ve evde malzemem yoktu anlayabiliyor musunuz? Evde malzemem olsa hazır çorbayı tercih eder miyim? Bi kere mantık lütfen evde kendim yapmayı akıl edememişim gibi anlamsız bütün yorumlarınızı lütfen kendize saklayın.