mrvcermeli Yarenn24 34 haftaligiz nstye bağlandık bakalım geçen sancı çıkmadı 2 hafta sonra bidaha gidicem bakalm rabbim sagsalim kucağımiza almayı nasip etsin inşallah 🙏🌸
eylul211 Bal_Surat ya ben 10 Kasım’da regli oldum hesaplamama göre 12 haftalık oluyorum doktor eksik söyledi sanki
Yarenn24 Busraaa8 bende bulantılar yüzünden sabah akşam baygın geziyordum o haftalarda 🤣 prilam yazmıştı doktorum o iyi gelmişti bana ☺️
07-humeyra 2Princess1Mom hissediyormuusnuz bende 15+4 haftadayiz hareketlerini bazen cok hissediyorum bazen 2 gun hic normalmi