Yarenn24 Selam kızlarr ☺️ nasıl gidiyor gebelik ? Biz 39 +0 olduk gelen giden yok 🥲 siz ne durumdasınız ?
Busraaa8 Yarenn24 umarim bulantilar yüzünden burnumu tikamak istiyorum 😂ilk anneligim butun anneler cennetlik olmasi lazim değerlerini anlıyorum şimdi
sevgi_bidak Yarenn24 35+6 olduk hayırlısıyla 19 şubatta yanımda olucak yalancı sancılar ile uğraşıyorum 😢
Hashasbirey Yarenn24 29+4. Tekmeleri için artık dokunmaya gerek yok. Direkt gözle görüyoruz ve çok eğlenceli
Yarenn24 Busraaa8 bende bulantılar yüzünden sabah akşam baygın geziyordum o haftalarda 🤣 prilam yazmıştı doktorum o iyi gelmişti bana ☺️