senatss benim önlem amaçlı atıldı dikiş bı 10-15 gün kadar çoğu zaman yattım evde çok yavaş yuruyusler yaptım ama çok kısa mutfağa git gel gibi sonrasında doktorum normale dönebilirsin dedi ama ona rağmen çıkmadım bı yere sadece geçen hafta kontrolden sonra çarşıda minik bı işimi hallettim o kadar yani hep evdeyim ama sürekli yatmiyorum ağrım olduğu gün daha çok yatıyorum temizlik yapmıyorum annem ve kv gelip 1hafta 10 günlük yapıyorlar bı kaç gün de ben yapıyorum beni yormayacak şeyler sizin böyle bir durumunuz varsa tuvalet harici kalkmayın ayağa yemeği de yerinizden kalkmadan yiyin duşta uzun süre kalmayın enfeksiyon kapmamaya özen gösterin kaçıncı haftadasiniz bilmiyorum ama ben şuan bir tık daha rahatladım ilk haftalara göre 30da daha da rahat olurum eminim sizde öyle olursunuz içinizi ferah tutun