mihraninannesi55 Baby_B bende 33 haftadayim bebegin basi asagiya döndü cok baski yapıyor düşecekmiş gibi oluyo arada bana . bu haftadan sonra bebek geri dönermi acaba 🤔
Baby_B mihraninannesi55 doktoruma sormustum Kolay kolay dönmez degismez dedi Yuruyus yapmaya devam et demisti Oyle devam ediyorum☺️
mihraninannesi55 Baby_B bende hergün yuruyus yapmaya calışıyorum ama vajinaya çok baskı yapıyor korkuyorum bazen erken gelicek diye