Ozlm-ozlm Ertugrulgulcem24 Teşekkür ederim canım genel olarak iyiyim sadece başımda bi kabızlık belası var o da istemsiz stres yapıyorum galiba ondan oluyo çok ara ara kasık ağrısı geliyo hala ve hiçbirşey hissetmiyorum sizde durumlar nasıl
meltembadem Cnsnsns transfer gününü saymadım, 5 gün sonra yaptığım erken gebelik testinde hafif silik çizgi görmeye başlamıştım, her sabah yapıyordum bir tane manyak gibi 😂 kanı 12. Gün verdim
Cnsnsns Ozlm-ozlm benimde 5. Günümm çok gerginim yapsak silik çizgi çıksa çatlama iğnesinin etkisi olmaz mı
Ertugrulgulcem24 Cnsnsns @Ozlm-ozlm ay kızlar ben bugün biraz kötüyüm kasıklarım ve alt karnım ağrıyor sanki regli olucak gibi iki dakika ayakta durunca ağrı başlıyor korkuyorum regli olucak gibiyim
Songulblt Cnsnsns ben 5. Gün yapmıştım 31 di sonucum pazartesi artısa bakıcam ama bence bekle sen gerçekten zor bı surec
Songulblt Cnsnsns yanı aslında ılk önce test yaptım orda hayalet çizgi görünce yapayım dedim yaptırdım 31 çıktı ertesi gün 71 çıktı 2 gün sonra 137 çoktı dr tam ıkı katı artık yok pazartesi tekrar ver dedi pazartesiyi beklıyorum
Songulblt Cnsnsns umarım sağlıklı ılerlıyoruzdur test sonucu erken yapıp stres yaşadım o gün biraz doktor eskı tarıhlı bı sonucu görmüş yeni sonuç sosteme düşmeden bana eskiyı söyledi gebelik yok dedi çok ağladım üzüldüm bıdaha e nabıza bakıp 31 ı görümce tekrar test verdim yukselışı görünce rahatlamıştım ama ıkı gün sonra artış azalınca moralım bozuldu ondan gününde yapın diye boşuna demiyorlar