Ben sekizinci gün akşam yaptım silik çizgi çıkmıştı kanımda 110 cıkmıstı değerim çok düşük diye üzülmüştüm hatta neyseki normal seyrinde ilerledi. Ufak tefek işlerimi yaptım evin içinde. Diğer transferlerimde lavabo harici kalkmamıştım. Ama bunda duşa girdim banyomu yıkadım (yumuşak hareketlerle) bulaşık makinamı bosalttım balkona çıkıp kahvemi içtim filan. Tüp bebek kısmınım en zor aşamasındasınız. Beklemek çok yoruyor insanı. Rabbim hepinizinkini güzel haberlerle sonuçlandırsın inşallah🤲