Sizinle arasındaki bağda bir problem yok bine bebek besleniyorsa eğer protein ağırlıklı beslenin benim de vardı doktor bol su iç, yürüyüş yap ve protein ağırlıklı beslen dedi bende o şekilde beslendim. Bir de burada görmüştüm nesquik kilo aldırıyor diye sütle karıştırıp içiyorlarmış ama ben gevrek almıştım içine muz katıp yiyordum 😁 32. Haftada söylemişlerdi göbek çevresinde gerilik var diye kilosu 2500ü geçince bi problem olmaz demişti 39+2 de 2900 doğdu bebeğim.