canım anneler selam size içimden gecenleri anlatmak istiyorum çünkü biraz daraldım
32.haftada doktor kontrolüne gittiğimizde minyon bir kızımızın olacağını öğrendik kilosu azdı (1740)
34.haftada ciğer geliştirici iğne olduk
kontrolleri sıklaştırdık haftada bir gitmeye başladık sonra 4 günde bir gitmeye başladık bugün kontrol günümüzdü nstde sancı çıkmadı 36+3 ve bebek 2.280 gram çıktı
doktor 37yi de doldururuz diye bakıyor ama kızım zayıf olacağı için üzülüyorum evet doğduğunda ben ona çiçek gibi bakarım kg alır ama ya doğum sonrası bağışıklığı düşük olursa ya küveze girerse kafamda o kadar çok şey dönüyor ki
bı yandan diyorum doğum kolay olur kgsu çok olmadığı için bi yandan korkuyorum
aslında bu yaptığım stresimi azaltmak için yaptığım telkin de olabilir
beslenmeme de çok dikkat ediyorum her sabah 2 haşlanmış yumurta kaşar peyniri yiyorum gün içinde 1 litre süt içiyorum havuç felan sürekli tüketiyorum
başına böyle bişey gelen var mı sizde durumlar nasıl
önerdiğiniz bişey var mı
ve okuyan herkesten ricamdır lütfen kızım için dua edin o benim 8 yıllık hayalim mücadelem
Rabbim hepimize sağlıkla vaktinde kucağına almayı nasip etsin 🤲🏻