Elif-Salih kasım ayında sormustum. İğneler ve tüm süreç dahil kliniğin birinde 80 bin gibi bir sey, özel muayenehane 100 bin demişti. Ege üni de de doktor 30 bin alıyor, devlete 15 bin gibi bir şey veriyorsun, cok zam olmuyor demişlerdi. Ama özellerde suan ciddi zam olmustur lakin direkt 300 bin değildir. 300 denilenler farklı işlem yapılan kişilerdir. Operasyon vs geciriyordur farklı süreçler vardır.