Nurrrrrrrrr3434 Ayseozer35 benimde günüm bugün ama olmadım olacak gibi de bi ağrım falan yok ümitlenelim mi sence 😅
Safinaz35 Nurrrrrrrrr3434 benim de aynı şekilde doktor kist olduğu için adetimin geciktiğini söyledi. Ama hayatımda ilk defa adetim bu kadar gecikti . Kistlerde sürekli var ilk defa çıkmadı .
papatyaolsun Ben de hala adet olmadım ama alt karnımda arada bi sızı oluyor, adet olacağım zaman olur bu sızı bende. Hamile olduğumu asla düşünmüyorum birkaç güne sökülür
Ayseozer35 papatyaolsun ben de hiçbi ağrı da olmadı bugün sadece akıntı başladı ara ara onun dışında adet olucak gibi hissetmiyorum
papatyaolsun Ayseozer35 ben tüp bebek tedavisinden sonra ilaçların etkisiyle bazen ağrılı oluyor bazen de hiç ağrı olmadan pat diye oluveriyor, o yüzden ağrı olsa da olmasa da bunu gebelik için bir belirti olarak göremiyorum da
Ayseozer35 Elacihangir bugün sağlık ocağına gittim de kan saatleri varmış sıra bana gelene kadar geç oldu doktorum sabahtan gel alalım dedi hala adet olmadım sabah vericem