Theaydins Ayseozer35 bat 31 Ocak 2 gün önce sabah peceteye gelen kahverengi leke oldu sonra kesildi bu sabah da pembe leke geldi peceteye kesildi regl olacakmış gibi ağrı var ama hala başlamadı 🤷
Ayseozer35 Elacihangir benim de kasık ağrım var günlerdir ama ona yormak istemiyorum hayal kırıklığına uğramamak için galiba
Theaydins Ayseozer35 bilmiyorum ki ilk gebeligimde yerleşme kanaması yaşamadım nasıl olur bilmiyorum geçen ay da 2 gun gecikmistim çok umutlanmistim negatif çıktı 1 hafta gecikmeden test falan yapmam artık😁 sen pozitif görmüşsün yeniden test yaptın mı?
Ayseozer35 Theaydins dün kaset test yaptım bi saat sonra bi çizgi göründü emin olamadım bi de böyle çok mu ıslattım bilmiyorum teste dokunca üst katmanı bi bozuldu bugün belki adet olurum diye bekledim yapmadım o yüzden
Ayseozer35 Elacihangir ay bilemiyorum ki kaset testte çıkar mı az önce de tansiyonum düştü az kalsın düşüyordum
Ayseozer35 Zhrcyl sat 5 ocaktı normalde adet döngüm 27 28 gün bugün olmam gerekiyordu ama bekliyorum hala olmadım
Ayseozer35 Theaydins aynen bi de bu kaset testler hep bi bozuk çıkıyo güvenemiyorum da adet olmazsam pazartesi kan vericem