Ebru387 Gzemmsvr benimde bebeğimin ismi nasip.olursa karan olucak çok güzelmiş ismide pek yakışmış kıyafetlerin üzerine 💙 güle güle kullansın bebis
aysenurx Gzemmsvr ben de böyle tulum şapka yaptırdım bir de aynı renk müslin kumaştan annem örtü dikti
Gzemmsvr Ebru387 teşekkür ederim bizde iki isimli olsun istedik Karan ismine en çok alp uyumlu geldi onu da yanına ekledik 🥰
Kullanicix poyrazmom_ çok tatlı olmuş güle güle giydirin inşallah 🤍 nerede yaptırdınız acaba linkini atabilir misiniz size zahmet
danla2711 Gzemmsvr yaaa 😍oğlumun adaşı 😍 bizde Karan koyacağız ben Karan Alp istiyorum ama eşimin çok içine sinmiyor😂karar veremedik 😍ama bayıldım hastane çıkışınaa😍
danla2711 Gzemmsvr evet gerçekten çok hoş🥰 bana bir anda geldi alp ismi😄 sanki birisi kulağıma fısıldadı gibi 😍 sağlıkla gelsin inşallah minik bey😍 ne kadara ve nereden yaptırdın acaba🥰🥰🤗
Gzemmsvr danla2711 amin inşallah hepimizin yavrusu sağlıkla gelsin trendyoldan yaptırdım canım üsteki yorumda linkini verdim