Nurellaaaaaaa1212 Nuriay bi de hemen cıkmasına rağmen teste su tuttum acaba kuruma falan mı diye ama yok silik çizgi gitmedi
Theaydins Nuriay bende de sadece sabahları peceteye gelen kahverengi ve pembe leke oldu 1 gün arayla öncesinde test yapmıştım negatifti inşallah ikimiz de güzel sonuçlar alırız 💕
Theaydins Nurellaaaaaaa1212 inşallah ya bı de hiç yanında konusmadigimiz halde 4 yaşındaki kızım sabahtan beri karnımı seviyor burda kardeşim var diyip hissediyor mu ne 😁
Nurellaaaaaaa1212 Theaydins ayyy yemin ederim 2,5 yaşında kızım daha bu sabah hiç bişey bilmemesine rağmen peltek ağzıyla (buyda bibik bay ) dedi. Şok olduk eşim de testin silik çıktığını bilmiyor hissettin mi kız kediler gibi diyor 😂 kardeş delisi bunlar
sendekimsinnn Nurellaaaaaaa1212 yani dmeek istediğim şu 10 saat geç çatladı diyelim yumurta testte geç çıkmasına neden olurmu
Nurellaaaaaaa1212 sendekimsinnn kuzum etkiliyor tabi yani yumurta çatladı diye hemen o gün hamile kalınmıyor ki denemeye devam ediyoruz sonraki de tutmuş olabilir. Çatlama gününü saymamak daha mantıklı. Yakın arkadaşımla aynı ay denedik mesela onun şuan bildiğin net iki çizgisi var bat bile aynı ama bende silik çıktı. O yüzden regl gecikmesini baz almak lazım
Theaydins Nurellaaaaaaa1212 hissediyorlar mi acaba ya sabahtan beri o kadar içten seviyor ki karnımı ben bile inanicam nerdeyse hamile olduğuma 😁
sendekimsinnn Nurellaaaaaaa1212 hayırlısı inşalalh canım brn sadece yumurtlama günü ve öncesini değerlendirmiitim çatlama günü değerlendirme olmamıltı o yüzden hamile kalma olasılığım baya düşük bence
Nurellaaaaaaa1212 Akseec o zaman büyüğümsün dediğini sipariş edeyim 😂 Allah hayırlı zamanda en güzeliyle mükafatlandırsın inşallah 💕
Hhh03 Nurellaaaaaaa1212 hemen olsun istiyorum valla öyle çok istiyorum ki sanki acım anca öyle dinicekmiş gibi😥 ama doktor amniyosentezin genel sonucunu bekleyelim öyle konuşalım dedi o da daha çıkmadı önümüzdeki perşembe 1 ay olcak inşallah bu hafta çıkarda hayırlı haberler alırım🤲🏻
Nurellaaaaaaa1212 Hhh03 doktorum bana bunun döllenmede olan bi hastalık olduğunu tekrarlama oranının neredeyse hiç olmadığını söyledi kuzum. Gönlğnden geçeni yap
Hhh03 Nurellaaaaaaa1212 banada öyle dediler canım inşallah Rabbim göz aydınlığı evlatlar nasip etsin bize sağlıkla kolaylıkla 🤲🏻benim lekelenmem yeni bitti bu arada doğum sonrası senin ne kadarr sürmüştü
Nurellaaaaaaa1212 Hhh03 15 gün sürdü kuzum sonra yumurtlamam oldu ama bekledim 1 adet. Adetim bitti bu ay da yumurtlamam oldu sağlıklı ilerledi herşey
Hhh03 Nurellaaaaaaa1212 benimde tam 15 sürdü inşallah benimde sağlıkla ilerler doktorda güzel şeyler söyler inşallah 🤲🏻
Nurellaaaaaaa1212 sendekimsinnn belli olmaaaazzz nice böyle emin konusup çift çizgi gören var. Olmazsa da önümüzde ki ay var ya karamsar olma