Merhaba anneler ve anne adayları
Ben 40+3deyim. Sancım yok, açılmam yok. Bebek hareketli ama çatımın müsait olduğunu bebeğin doğum kanalına girmediğini söylediler, ben çok fazlasıyla normal doğum yapmak istiyorum ama bebeğiminde riske atmak istemiyorum