Zynp5338 suni sancı herkesde farklı, lakin evet sizde yani Türkiyede burdan okuduğum kadarıyla doktorlar hep meraklı hemen sezeryan, hemen suni sancı. Ben 41 ci haftada doktorlara gittiğimde artık doğum başlasın diyordum 42 ci haftaya kadar her şey normalsa bir şey yapamayız diyolardı. 41 +2 de 4 sm açılma vardı sancı yoktu İşte o zaman suni sancı verdiler ondada 3 saat sancı çektim. 4de başladı 7de kızım oldu.