Bugün sağlık ocağına gittim tetanoz aşısı yaptırmamıştım ebe hemşire aşı yaptırmasan bile topuk kanına mutlaka getir yoksa dava açılıyor iş mahkemelere sosyal hizmetlere kadar gidiyor dedi bence 5 damla kan için bu kadar çabaya girmeye gerek yok hem de önemli topuk kanı neden durduk yere alsınlar ki