Bu arada burda aşı topuk kanı gibi şeylerin yapılıp yapılmamasını konuşmak yasak diye biliyorum. Ben yaptırana da yaptırmayana da saygı duyuyorum. Sonuçta yaptıran ne kadar ince düşünüyorsa yaptırmayan da ince düşünüyordur. İnsan evladına zarar gelsin istemez her iki tarafta kendince evladını korumaya alıyor