Doğum yapana kadar çatlağım yoktu doğumdan sonra belli oldu çatlaklar, çok fazla değil Allah’tan çoğunun rengi beyaza döndü bile 4ay olmasına rağmen. Ben bebek yağı ve kantoron kullandım doktor muayene ederkende söylüyordu zaten fazla çatlağın olmamış ne güzel diye. En güzeli doğal olan diye düşünüyorum