Berrakk39999 Kızlar karnım biraz çabuk çıktı cildim çok kuru derim dökülüyor resmen lierac aldım kullandım çok etki etmedi önerebileceğiniz memnun kaldıgınız bir krem veya yağ var mıdır ?
poyrazmom_ Berrakk39999 trendyoldan weleda markasının çatlak bakım yağını almıştım 30. Haftama girdim göbeğimde hiç çatlama olmadı tavsiye derim
Aydangrbz Berrakk39999 38. Haftamdayım ve çatlağım yok hatta 5 gün sonra sezeryan olucam . Ben badger belly butther (mor yuvarlak bir kutu) ve Mar’le kullandım ikiside güzel.
mesusaa Berrakk39999 ben lierac ile birlikte bebek vazelini kullanıyorum ilk gebeliğimde hiç çatlağım olmadı bunda da 21 haftadayım hala yok göbeğim erken çıkmasına rağmen Hindistan cevizi yağı ve biooilde öneren çok sanırım deneye deneye bulunuyor.
Dryprlk Berrakk39999 bio oil ve hindistan cevizi yağı kullandım 39 haftalık hamileyim hiç çatlağım olmadı. Bio oil bitince almadım bi daha çünkü hindistan cevizi yağı çok daha güzel nemlendiriyor. Günde 2 kez sürüyorum
Deletedmom_247 Benim cildimde inanılmaz kuru. Ben üreli krem kullanıyor yumuşacık bebek gibi oluyor. Ben hamile değilim. Ama siz şimdi hamilesiniz hamileler üreli krem kullanıyor mu bilmiyorum. İsterseniz bu üreli kremi doktorunuza sorun bi daha iyi cevap verir.
esra34_ Tahin yağı iyi geliyor diye diyrdum dün baktım dolaba tahin var yargıda üste dolmuş aldım yağını sürdüm çok güzel nemlerlndirdi inan normal nemlendiricilerden daha çok nemli kaldı ona devam etmeyi düşünüyorum
Berrakk39999 mesusaa evet hindistan cevizi yağını da çok gördüm biriyle başlarım artık teşekkür ederim
hamcokelek33 Ben de biooil kullanıyorum26. Haftanın içindeyim daha çatlağım olmadı. Son haftalarda ne olur bilemem tabii
Dryprlk Berrakk39999 gratisten almıştım ben ordan herhangi bir marka alabilirsiniz bence. Sadece uzun kavanozda olanı bitmeye yakın kullanması zor oluyo. Kaşık falan kullanmak zorunda kalmıştım. Sonra başka bi yerden daha kısa kavanoz aldım daha rahat. Sürümü zordu biraz kışın sertleşiyo yağ. Peteğin üstüne koyup 1 kere tam erittim. Çok daha kolay sürüldü
Me_liike Biooil yağı ilk gebeliğim de kullandım az çatlağım oldu hiç catlamam diyen cildine bağlı ama illa çatlak oluyor tek onu kullandim şimdi 2. Ye hamileyim yine onu kullanıcam daha 9 haftalığız