NurAlbayrakk normalde konyanın ilçesinde gidiyordum muayene için ama doğum için medova hastanesine gittim Fuat bey çok iyi bir doktor. Sakin ve insani yönü çok güçlü bence tavsiye ederim. Normal doğum taraftarı ayrıca. Beni gece vakti kabul etti ani gelişti suyum geldi. Sezaryen istiyordum korktugum için. Telefonla görüştük ilçeden konya merkeze giderken. Neden sezaryen diye sordu korkuyorum diyince hiç tekrarlamadı saygı duydu.