akifsare44aob Ervaidil tek belirti karnim baya aşağı düştü onunda dışında ara ara gelen yalancı sancılar dışında bir belirti yok.
Zey1124 Dilarabozdemir benımde ayın 17 sıne verdi 4 buçuk yaşında bir kızım var aklım ondan nasıl olucak dıye
Ervaidil akifsare44aob benim kanım aynı vajinamda baskı hissediyorum oda sürekli değil başkada birşey yok 🤷♀️
Minikkelebegim13 Birbeneginannesi Benimde aynıı🫣eğer dönmezse ki büyük ihtimalle dönmez artık 5 şubat çarşamba sezaryen günü verildi 🤷🏻♀️ heyecan stres korku hepsi bir arada 🥺 Rabbim sağlıcakla kucağımıza almayı nasip etsin, hepimize kolay doğumlar nasip etsin inşallah çabuk toparlarız🤲🏻
Belgiin Merhaba kızlar benimde nasipse 6 şubatta doğumum olacak ilk doğumum korku stres endişe mutluluk bütün duygularım karıştı insan tedirgin oluyor sezeryan girince araya hayırlısıyla kavuşsun herkes yavrusuna inşallah 🤲🏻🌸
BenimBalBidigim Birbeneginannesi Allah esirgesin .. Rabbim sizi korur ve en güzel şekilde evladınıza kavuşursunuz İnşallah 🥰🫶🏻
BenimBalBidigim Dilarabozdemir Nasip bunlar canım neden suçluyorsunuz kendinizi .. Moralinizi bozmayın , Allahım güç versin ikisinede yetersiniz Allahın izniyle .. Bunu düşünmeniz bile duyarlı oluşunuzu gösteriyor🥰 Herşey güzel olucak inşallah 🫶🏻♥️